The Return of the Spacesim

User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Re: The Return of the Spacesim

Post by Scon »

Hoewel ik pas vanaf 29 juli de multiplayer beta kan spelen kan ik nu al wat singleplay missies doen als oefening. En ik moet zeggen, de look feel en sound van het spel zijn erg goed. Ik vind het zelfs mooier en sfeervoller dan wat StarCitizen tot nu toe heeft laten zien. Als Elite speler van het eerste uur is het allemaal erg herkenbaar en het is goed te zien dat ze zorgvuldig omspringen met de legacy van deze game. Wat opvalt is dat er veel aandacht is gegeven aan het geluid wat je schip maakt. Erg goed gedaan, het geeft je het gevoel een krachtig stuk hardware te bedienen. Kijk nu al uit naar de eerste keer als ik op Zaonce space station kan landen.... cool! 8-)
User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Re: The Return of the Spacesim

Post by Scon »

Nice introduction:

User avatar
Uinseann
Site Admin
Posts: 681
Joined: 08 Apr 2009, 11:02
Main Game: Satisfactory
Contact:

Re: The Return of the Spacesim

Post by Uinseann »

Still watchin.... VOICE COMMANDS!!!!1
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to lead the way.

Steam: =NL= Uinseann
Origin: Uinseann
Uplay: Uinseann-DGNL-
Battlenet: ?
User avatar
aeoius
Member
Posts: 244
Joined: 24 Apr 2009, 09:22
Main Game: BF5, Assetto Corsa, Assetto Corsa Competizione

Re: The Return of the Spacesim

Post by aeoius »

Elite is leuk en heel erg herkenbaar aangezien het een van de weinige spelen op de commodore 64 was waar ik toch naar teruggreep, maar....

Ik vond dat rondvliegen om handel te drijven en hopelijk wat winst te maken allemaal wel erg lang duren en had er toen al niet het geduld voor :twisted:

Ik roep niet voor niks dat ik nooit veel ouder ben geworden dan 14 :oops: en zal het toch daarom aan me voorbij laten gaan, want ik ben bang dat het me weer gaat vervelen.

Maar ik zal met alle plezier her en der een filmpje op youtube kijken om lekker sentimenteel te genieten :geek: Het is namelijk echt prachtig gemaakt.
User avatar
Hastur
Member
Posts: 233
Joined: 08 Apr 2009, 22:56
Main Game: Ingress
Location: Amsterdam

Re: The Return of the Spacesim

Post by Hastur »

Het zal nog wel even gaan duren, voordat we Star Citizen echt kunnen spelen. Maar ik moet zeggen dat deze presentatie er grafisch erg lekker uitziet.

Tussen neus en lippen door werd er ook nog een nieuwe feature aangekondigd (alsof ze de lat nog niet hoog genoeg hebben liggen). Je zal op de planeten uiteindelijk ook nog PvE missies kunnen gaan volbrengen.
Image
User avatar
Bassman
Posts: 115
Joined: 06 Apr 2009, 19:55
Main Game: Life

Re: The Return of the Spacesim

Post by Bassman »

Backer Star Citizen sinds 2013.....

Colonel Rorrim,
Member of the XPLOR coorperation, UEE Citizen Record #220776


Speelt met plezier Elite Dangerous sinds 2014,

Baron Sebastiaan,
Member of the Dutch Gladiators.
Annoying Avi sinds 2001 :twisted:
Image

Hail the Emperor, bask in his greatness!

--- Member since 2001 ---
Post Reply