Dragon Age Origins

User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Dragon Age Origins

Post by Scon »

Weliswaar geen multiplay game, maar wel door veel DG-ers gespeeld. Deze RPG zet een nieuwe standaard en mag je niet missen! Ongeloofelijk goed! Officiële site
............
User avatar
Dtale
Member
Posts: 1227
Joined: 07 Apr 2009, 07:30
Main Game: Rocket League, Fortnite
Location: Zoetermeer, The Netherlands

Re: Dragon Age Origins

Post by Dtale »

HOLY SHIT!

wat een vette game is dit zeg... en echt een time sinker..
erg gaaf, hoewel mijn laptop er niet vrolijker van wordt :(

super game, maar het is wel ff in komen.. heb nog vaak dat ik het overzicht een beetje kwijt ben..
speelt verder heerlijk weg zeg!
Steam: nl_dtale
Origin: NL-Dtale
Uplay: Dtale-DGNL-
Battlenet: Dtale#2571
User avatar
Uinseann
Site Admin
Posts: 681
Joined: 08 Apr 2009, 11:02
Main Game: Satisfactory
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Uinseann »

Geweldig verslavend...maar moet nu toch echt naar bed :D
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to lead the way.

Steam: =NL= Uinseann
Origin: Uinseann
Uplay: Uinseann-DGNL-
Battlenet: ?
User avatar
Switcher
Member
Posts: 533
Joined: 07 Apr 2009, 08:52
Main Game: Pubg op de Ipad

Re: Dragon Age Origins

Post by Switcher »

Poeh, ik had geloof ik niet in Bericulum forrest (ofzoiets) de grave moeten onderzoeken in een ruine, lol!
Ik werd gepwned door een zooi skeletten, waar ik nog geen deukje in sloeg.
Image
I don't mind that you tried to kill me, but protecting myself from your kind gets expensive and I'm on a budget.........
User avatar
Syd Emulb
Member
Posts: 330
Joined: 08 Apr 2009, 08:07
Main Game: SC II / OpenTTD
Location: Vleuten (Utrecht) - NL
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Syd Emulb »

Hahaha je bent toch net zo evil als in D&D. Jij ouwe graf rovert ;-) .
Image
User avatar
Uinseann
Site Admin
Posts: 681
Joined: 08 Apr 2009, 11:02
Main Game: Satisfactory
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Uinseann »

Switcher wrote:Poeh, ik had geloof ik niet in Bericulum forrest (ofzoiets) de grave moeten onderzoeken in een ruine, lol!
Ik werd gepwned door een zooi skeletten, waar ik nog geen deukje in sloeg.
Het is mij gelukt met enige moeite om alle drie de graven te roven ;)... Ik zie het meer als 'het kwaad' de wereld uit helpen of: meer het kwaad terug Faden :D

Ik ben nu in de deeproads.... spannend!
In an hour of Darkness a blind man is the best guide. In an age of Insanity look to the madman to lead the way.

Steam: =NL= Uinseann
Origin: Uinseann
Uplay: Uinseann-DGNL-
Battlenet: ?
User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Scon »

Geweldig die scene van de Golem en de kip, er zit best humor in soms.
Het spel zit boordevol lastige keuzes. Meestal is er geen zwart-witte keuze maar een grijze keuze. Ik bedoel daarmee dat je vaak iemand tegen het hoofd moet stoten van je groep. Erg boeiend.
User avatar
Histone
Member
Posts: 277
Joined: 06 Apr 2009, 15:22
Main Game: Fallout 4

Re: Dragon Age Origins

Post by Histone »

Zeker lastige keuzes. Ik ben nog niet zo ver in het spel maar heb nu al spijt van sommige keuzes die ik heb gemaakt.

Ik heb de vrouw van Arl Daemon (heet hij zo?) dood laten gaan om het zoontje te kunnen redden...nooit moeten doen natuurlijk. (Was wel een leuk filmpje...voor als je evil bent.) Maar ja ik dacht anders zit dat stadje nog langer met een boosaardig schepsel opgescheept dus het was wel vanuit een goed hart. Ik geloof echter niet dat het de bedoeling was als je een goedaardige dwerg speelt.

Ik heb ook een aantal malen geprobeerd om te stealen, wat niet altijd lukte in Denerim. Ik geloof dat ik daarom bezoek kreeg van zo'n 10 soldiers onderweg (waarvan 5 klote archers!). Het gevecht is wel gewonnen maar mijn healing potions gingen erg hard. Misschien toch maar niet proberen te stealen van de brave burgertjes.
"If it's not on fire, it's a software problem."
User avatar
Scon
Site Admin
Posts: 2314
Joined: 06 Apr 2009, 14:52
Main Game: Real life
Location: Gorinchem
Contact:

Re: Dragon Age Origins

Post by Scon »

Histone wrote: Ik heb de vrouw van Arl Daemon (heet hij zo?) dood laten gaan om het zoontje te kunnen redden...nooit moeten doen natuurlijk. (Was wel een leuk filmpje...voor als je evil bent.) Maar ja ik dacht anders zit dat stadje nog langer met een boosaardig schepsel opgescheept dus het was wel vanuit een goed hart. Ik geloof echter niet dat het de bedoeling was als je een goedaardige dwerg speelt.

Lol, ik heb precies dezelfde keuze gemaakt, ik wilde het risico niet lopen om de situatie op zijn beloop te laten terwijl ik op en neer naar de mage tower zou gaan. Ach ja, keuzes keuzes.

Wat is het toch een onvoorstelbaar meeslepende game zeg.
User avatar
RVannith
Member
Posts: 410
Joined: 06 Apr 2009, 15:12
Main Game: PS VR
Location: =NL=

Re: Dragon Age Origins

Post by RVannith »

Hehe... ik ben eerst naar de Circle geweest en - aangezien daar uiteindelijk weinig meer van over was - toen ik terugkwam ook haar maar opgeofferd :mrgreen:

Sommige keuzes zijn zeker interessant en ik ben benieuwd wat voor gevolgen ik nog ga zien in de endgame, die, naar ik vermoed, toch dichtbij gaat komen nu.
Image
Post Reply